الکسا

فانتزی من اینه که ... سری 1

تبلیغات در سایت ما

♫ Land of Love ♫

تبلیغات
سرزمین عشق
دسته بندی ها
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.217.203.172
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    ♫ Land of Love ♫
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی


    فانتزی من اینه که ... سری 1

    فانتزی من اینه که ... سری 1

     

    -فانتزی های ذهن من :
    وقتی تنها میشی دوستاتو از اینترنت دانلود کنی …
    روزا که پشه ها خوابن بری بالا سرشون ویز ویز کنی …
    موهاتو بزنی قهر کنه درنیاد …
    از خودت فرار کنی گم شی …
    برق بره با بزرگترش بیاد …
    اشتهات کور شه ببریش مدرسه نابینایان !

    اس ام اس تبریک تولد

    یکی‌ از فانتزیام اینه که یه پتو اختراع بشه که سوراخ سوراخ باشه ، واسه ماهایی که همیشه گرممونه ولی‌ بی‌ پتو هم خوابمون نمیبره...

    اس ام اس تبریک تولد

     

     -فانتزیم اینه 1 شب، فقط 1 شب تا صبح بشینم پای نت
    مامانم 675 بار نیاد بگه چی کار میکنی
    (اگه مشغول درس خوندم باشم 1 دفم بیدار نمیشه ها)

    اس ام اس تبریک تولد

    یکی از فانتزیام اینه که مخاطب نیمه خاصم بهم ﺑﮕﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ ؟ ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ بریم ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ پیرهن ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺍﺍﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭ ﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ …
    ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ ، ﺑﻘﯿﺸﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ !
    الان ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!! اصن ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮاﺗﯽ ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟؟؟

    اس ام اس تبریک تولد

    فانتزی من اینه یه سازمان بزنم با این اسم:سازمان مبارزه با گودزیلا 
    شعارمم اینه که گودزیلا تحویل بده مارمولک تحویل بگیر. والا از دستشون خسته شدم دیگه 
    اینا که موافقن بلایکن تا من این سازمانا هر چه زودتر تشکیل بدم

    اس ام اس تبریک تولد

    فانتزي من اينه که يه روزي
    توو يه وعده غذايي مو از غذام در نياد ):
    لامصب يکيشو از دهن کشيدم بيرون محتويات معده هم همراش بود!
    کثيفم خودتي
    (:
    خخخخ

    اس ام اس تبریک تولد

    فانتزی من اینه 
    از کشور خارج شم ، تو فرودگاه کشور مقصد بیان دستیگرم کنن 
    بپرسم : به چه جرمی منو دستگیر کردین؟
    بگن : تو یکی از مغز های کشوری ، به جرم فرار مغزها دستگیری
    منم با لبخند توضیح بدم : میخواستم 2هفته به مغزم استراحت بدم ،
    آب و هوایی عوض کنم ، 2هفته دیگه برمی گردم و در خدمتم^_^
    .

    اس ام اس تبریک تولد

    فانتزی من اینه که وقتی رفتم خواستگاری و به طرفم گفتم مخاطب خاص داشتی بگه دیگه من. داشتم و دارم یکی مامانم محرم رازم یکی بابام که عاشقه منه یکی داداشم که حامی منه همه جا 
    من از اوناش نیستم که به خاطر کم بود محبت به هر کسی بگم مخاطب خاص
    ینی همچین دختری هس؟؟؟؟؟

    اس ام اس تبریک تولد

    4jok.com

     


    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪....هــــــانــــا....♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪ و آدرس hanna.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

    2010-2013 © تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و قالب متعلق به ((♫ Land of Love ♫ )) بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر لینک سایت مجاز می باشد. ترجمه شد توسط قالب گراف
    قالب طراحی شده و استفاده شده در: دانلود کرال و ترجمه و سئو و انتشار از:قالب گراف

    Facebook Twitter RSS

    الکسا

    به ♫ Land of Love ♫ امتیاز دهید